НАШІ СТОВПИ

Стань причиною того, що хтось сьогодні посміхається

Це здається очевидним, але насправді це не завжди так. Компанії часто залучають найбільші або найбільш «напористі», а не ті, які відображають цінності та цілі компанії. Подумайте, яка місія компанії, що турбує вас та ваших захисників і де ви можете зробити найбільший вплив – чи то розширюючи можливості для Українських воїнів, чи допомагаючи внутрішньо переміщеним особам по всій Україні, йти по нерівному шляху до перемоги та відновлення.

Виберіть причину, а потім виберіть свого партнера

Роби своє домашнє завдання

Ключовий крок, який потрібно зробити, перш ніж вступати в будь-яке партнерство, — зібрати всю доступну інформацію про вашого майбутнього партнера. Чи здається їхня стратегія чітко визначеною і чи є якісь докази, що їхня робота досягає мети? Подивіться на їхні фінансові звіти, чи є висвітлення в новинах, і подивіться, як витрачаються гроші та які їхні пріоритети. Але також не забудьте перевірити опікунську раду: скільки їх там? Вони в курсі того, що відбувається?

Коли ви знайшли ідеального партнера, добре подумайте, чого ви намагаєтеся досягти разом. Тісне партнерство з чітким планом призводить до відчутних і вимірних результатів. Однак вирішальними для цього процесу є комунікація та відкритість: чим більше співробітники, інвестори, клієнти та ширша спільнота розуміють про партнерство, тим більше вони зможуть допомогти у досягненні поставлених цілей, відіграючи активну роль або ставши хороші посли.

Чіткіші цілі, кращі результати

МОНІТОРИНГ І ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК

Орієнтований на інноваційні рішення

Ретельний моніторинг та чітка оцінка проектів дозволить вам звітувати про конкретні результати вашим зацікавленим сторонам, створюючи простір для роздумів, щоб зрозуміти, що могло піти не так, і чи є простір для покращення.

МІЦНЕ ПАРТНЕРСТВО

Продуктивна співпраця

Безсумнівно, продуктивна співпраця Громадської організації та бізнесу може бути складною. Однак, якщо все зроблено правильно, міцні партнерські відносини принесуть величезну користь компаніям і принесуть набагато більш довгострокові та відчутні результати як для благодійної організації, так і для суспільства в цілому.

СИЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Залучені зацікавлені сторони

Громадська діяльність має багато спільного з веденням бізнесу: потрібно ставити цілі та оцінювати результати. Роблячи це, ви можете дізнатися більше про те, чого ви досягаєте, і про те, чи є можливості для покращення у здійсненні ефективних та значущих змін.